Tarihçe

Okul Öncesi dönemde alınan bilinçli ve nitelikli bir eğitim, ileri yaşlardaki öğrenme yeteneği ve gelecekteki başarıyı doğrudan etkilemektedir. "Sosyal-Duygusal Yetkinlik ve öz disiplin alışkanlığı" olan başarıya temel oluşturacak Okul Öncesi Döneme uygun donanım ve etkinliklerle; insan sevgisini benimseyen, Mustafa Kemal Atatürk'ü doğru tanıyan ve anlayan, milli ve manevi değerlerine bağlı, saygılı, paylaşımcı, vicdanlı, hoşgörülü, doğru iletişim kuran, sorumluluk alan, sorumluluğunu yerine getiren, araştırmacı, girişimci, bilinçli tüketici olan, çevre bilinci gelişen, Türkçeyi doğru ve düzgün konuşan, akıl yürüten, kendi kendine yetebilen, kendi kendini motive eden, karar verebilen, verdiği kararların sonucuna katlanabilen hak ve sorumluluklarını dengeli bir şekilde taşıyabilen çocuklar yetiştirmek için siz değerli velilerimizle işbirliği yapıyoruz.

Cemile Çopuroğlu  Anaokulu eğitim anlayışımızda, değerlendirme mekanizmalarında korku ve baskı yaratma yerine, çocuğun kendisindeki coşku ve sevinç ön plana çıkararak,  keyif ve sevinç duyarak öğrenmenin gerçekleşmesini sağlamaktır.  Yaptığı işte sevinç ve coşkuyu yaşayan çocuklar yanılgıları ve hataları korku duymadan doğru şekilde fark ederler. "Kendim yapabilmem için bana yardım et!" Rekabet ederek değil, gelişime rehberlik etmek için, bu inançla ilgi uyandırma, geri bildirim, motivasyonun başrolde olduğu oyun temelli etkinlikler ile akademik çalışmalar uygulanmaktadır.

En önemli amacımız mutlu, neşeli, kendi sorumluluklarının bilincinde bireyler yetiştirmek ve keşfederek, zevkle, deneyerek öğrenmelerini sağlamaktır. Biliyoruz ki, çocuklar oynadıkça duyuları ve yetenekleri gelişiyor ve günden güne becerileri artıyor.



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 2  kişi beğendi